Táto internetová stránka používa technológiu cookies. Bližšie informácie o súboroch cookies nájdete v sekcii webstránky Cookies.

Viac
 

Oznámenie o zmene úradných hodín

 25.11.2021

Z dôvodu prijatých protipandemických opatrení, predchádzaniu vzniku a šíreniu prenosného ochorenia COVID-19 a v súvisloti s platným zákazom vychádzania a lockdownom schváleným vládou SR, na Obecnom úrade v Herľanoch dochádza k zmene úradných hodín v dobe od 25.11.2021 až do odvolania následovne:

Pondelok     09.00 h.  -  11.00 h.

Utorok          nestránkový deň

Streda          09.00 h.  -  11.00 h.

Štvrtok         09.00 h.  -  11.00 h.

Piatok           09.00 h.  -  11.00 h.

Telefonický kontakt :  055/6964122, 0902 838 279,     e-mail :   obecherlany@netkosice.sk

Žiadame občanov o maximálne využitie telefonickej, elektronickej - emailovej písomnej resp. poštovej komunikácie. 

Návštevu obecného úradu je možné vykonať počas úradných hodín za dodržania prísnych protiepidemiologických opatrení.


Zoznam aktualít:

1 2 >